Zorr Powermatic Defecten

Mocht het onverhoopt voorkomen dat uw Zorr Powermatic niet meer (goed) werkt probeer dan het volgende:

- Maak de machine en vooral de tabakskamer goed schoon met de bijgeleverde schoonmaakset.


In 90% van de gevallen hebben wij gemerkt dat de machine niet goed schoon is, waardoor de injector grote moeite heeft om naar buiten te komen.
Laat de machine een paar keer "droog" lopen (zonder tabak) en verzeker uzelf ervan dat er geen tabaksresten meer aan de injector plakken.

Let op: Uw garantie vervalt als de machine niet goed schoon is, of de motor schade heeft opgelopen doordat u de machine niet goed schoon heeft gehouden. U dient de machine na elk gebruik goed schoon te maken.

Lees hier onze schoonmaaktips

Garantie

Uw Zorr Powermatic komt met een 1 jarige gelimiteerde carry-in Fabrieks garantie in Nederland. De garantieperiode gaat in vanaf de aankoop datum en is geldig op defecten in materialen en arbeidsloon. ( mechanische en elektronische defecten)

Om aanspraak te kunnen maken op de garantie dient u de originele factuur en het ingevulde garantiecertificaat bij te voegen indien u het apparaat terug stuurt. Dit garantiecertificaat is standaard meegeleverd bij de levering van uw Zorr Powermatic product.

De garantie is niet geldig bij beschadiging door vallen, verslijt, verkeerd gebruik, ongelukken, of verwaarlozing.

Let op: Om kosten te voorkomen adviseren wij u het apparaat alleen op te sturen indien er een mechanisch of elektronisch defect is.
Wij krijgen regelmatig machines terug die niet goed zijn schoongemaakt, of met klachten als "hij vult de hulzen niet meer helemaal"
Dit valt niet onder de garantie, en de fabrikant zal kosten in rekening brengen indien deze apparaten worden opgestuurd.

Indien u klachten heeft die gelijk zijn aan "hij vult de hulzen niet meer helemaal", kijk dan de machine zelf goed na om hoge kosten te voorkomen.
In al deze gevallen zitten er aangekoekte tabaksresten op de stift, of in het koperen tuitje of op het mes. Hierdoor stropt de tabak en kan deze niet meer soepel in de huls "glijden".
Reinig de machine grondig met een wattenstaafje en een beetje schoonmaakalcohol: Alle delen waar tabak langs of door gaat moeten glad en blank zijn!

Indien er een elektronisch of mechanisch defect is aan de machine kunt u uiteraard wel kostenloos aanspraak maken op de fabrieksgarantie. Om aanspraak te maken op de fabriekgarantie dient u de volgende stappen te doorlopen:

Stap 1
Stuur een Email naar: info@sigarettenmakershop.nl met daarin omschreven:

- De precieze klacht: Beschrijf zo gedetailleerd mogelijk wat er met de machine aan de hand is.
- Het Serienummer van de machine (deze staat op een sticker aan de onderzijde en begint met LB)
- Uw ordernummer (dit bestaat uit 9 Letters, bv: AERGTSDDT )

Stap 2

Wij verifieeren aan de hand van order en serienummer bij de fabrikant of de machine in aanmerking kom voor garantie - u hoeft niets te doen: wij nemen contact met u op.

Stap 3

Als de machine onder garantie valt, sturen wij u een Email met een retour adres zodat u de machine kunt opsturen

- Verpak de machine goed (liefst in de originele doos)
- Voeg de originele faktuur bij
- Voeg een gedetailleerde beschrijving van het probleem bij
- Voeg de ingevulde garantiekaart bij
- Voeg uw verzendgegevens bij (uw naam, adres, woonplaats & land)

Draag er zorg voor dat bovengenoemde items zijn bijgevoegd alvorens u de machine opstuurt. Zonder deze gegevens kunnen wij uw klacht niet in behandeling nemen.

Stap 4

- De machine wordt gerepareerd of vervangen - binnen 3 weken ontvangt u het apparaat retour.


Koop Gerust - Betaal Veilig
Koop Gerust - Betaal Veilig
WebwinkelKeur Webwinkel Keurmerk
vinkje  Voor 22:00 uur Besteld:
        Morgen in huis

vinkje  Gratis Verzending boven €50,- 

vinkje  Bescherming Consument

vinkje   Niet Tevreden? Retourneren
         mogelijk 
binnen 14 Dagen!
Onze Partners

bank_2.png